plögg


Så har jag kommit hem efter ännu en presentation! Gruppredovisning om ett konsultföretag. Och igår fick vi vår nya gruppuppgift, vi ska läsa en artikel och skriva ett PM om den på ca 2000 ord. Okej, en artikel är väl 3 sidor typ tänkte jag. Nejdåååå, vi har en artikel på svår engelska som är 30 sidor lång. Känns riktigt underbart. Gosh, blev lite orolig att jag skulle få en lugn stund där ett tag!

Vi delade i alla fall upp arbetet så jag ska åka hem idag till västerås och jobba där. På fredag åker jag och mamma&pappa till Umeå för att hälsa på Felix! Ska passa på att kolla på ryggsäck och en vinterjacka. Är ju så freakin' cold redan!!

Nationsrunda förra torsdagen!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback