tenta och fest


Dagen efter tenta och tentafest. Om 2 timmar drar skolarbetet igång igen med grupparbete, tror att 3/4 av gruppen var ute igår så vi får se hur fabulous det här kommer bli ;)

Tentan kändes ändå helt okej! (för att ha gjort klart instuderingsfrågorna samma dag...) Om jag failar så känns det som att jag har missuppfattat ALLT! En trea tycker jag att man borde skrapa ihop till.

Tentafesten var awesome! Skyndade mig hem och bytte kläder, åt lite stadig middag (flingor) och cyklade iväg till Elin som bor vid stationen ungefär. Alex och Rebecca var också där. Vi kollade på några fantastiska you tube-klipp bland annat haha... Festen fortsatte på Norrlands där vi mötte upp större delen av klassen som hade käkat där. Vidare drog vi till Stocken som hade Storstocken..typ alla hade ju tenta igår så det var många firare!

Kvällens roligaste:
Fått återberättat; Rebecca ska beställa en päroncider, går fram till baren och säger Jag vill ha ett päron!!! Bartendern tittar undrande på henne. Men jag vill ha ett PÄRON! Vad menar hon liksom? Nja, bartendern har nog aldrig fått en sådan order nån gång.

När vi stod i kön till Stocken var det massa poliser som gick runt och visade upp sig...det stod även några skumma människor utanför kön och bara kollade läget. Jag var helt säker på att det var Senil-poliser. Kan vara så att jag syftade på civil.

När vi skulle dra från Norrlands gick R några minuter före mig. När jag väl kommer och ska låsa upp min cykel, ser jag R sitta på huk och mixtra och trixa med cykeln bredvid min. Rebecca...alltså det där är inte ens din cykel, hur länge har du suttit där?? "Haha. Jag tyckte det var ett lite väl krångligt lås." Så totalt förvirrad människa haha.

Ja, det kanske inte var så kul NU men ni vet hur det är, ni skulle VART MED.

Nu ska jag hoppa in i duschen! Ikväll blir det Västerås <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Skyndade mig hem och bytte hem, åt lite stadig middag" hahaha bytte hem, bara sådär? NICE

2011-10-28 @ 13:21:25
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback