tha fabulous life of fancy is far far away


Idag har jag pluggat, ätit skorpor, kollat på the f-word, ätit morötter, kollat på folk genom fönstret, legat i sängen och kollat upp i taket, letat efter godis i skafferiet, letat efter godis i kylskåpet, letat efter godis i diverse väskor, då jag inte hittat godis har jag ätit några skorpor till, pratat med Simon om hur hemsk tentan är, facebook-stalkat, suckat över plugget, stirrat i läroboken utan att läsa nånting, tagit en uppfriskande promenad i lägenheten, och pratat med Fredrik, som alltid lyckas ringa när jag har rast och därför tror att jag inte pluggar nånting (vilket jag ju gör).

Igår rengjorde jag även avloppet i duschen. Det var mumsigt.

Nu kommer Freddy om en timma så det är bäst att börjar planera att ställa in skorppaketet i skåpet redan nu.

Btw, världens godaste skorpor!


 

shit vad rädd jag blev när jag såg den där myran på mjölkpaketet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback