En oemotståndelig helg!


Hej mina kära!

Dåligt upppdaterad men mycket att göra! Middag på Göteborgs nation med Faddrarna i tvåan och klassen i fredags, denna trevliga kväll fortsattes med en rejäl utgång på Värmlands som hade klubb! Riktigt rolig kväll vill jag lova, och det bästa var nog när mästarna kom till Värmlands och körde Mästardansen som alla vi småttingar fått lära oss! Awesome! Det här är låten, som alltid kommer ha en speciell plats i mitt ohvisa småttinghjärta:



På lördagen var det dags för Sångboksmiddag! Alla samlades för olika förfester med sina respektive landskap någonstans nära SLU för att sedan dra sig mot Kåren för fördrink och sedan 3-rättersmiddag. Sångboken är en liten bok (det exakta namnet är Ultuna studentkårs sångbok) och innehåller diverse snapsvisor, vinvisor, vårvisor och massa annat (men mest är det nog alkoholrelaterat^^) och tack vare den och hundratals glada studenter så blev sångboksmiddagen en rungande och sjungande tillställning. Festen fortsatte för min del till halv fyra, härligt!

Igår kom älskade FREDRIK och vi hade en härlig dag med kisspauser (haha), vattenletande (hittade Mälaren till slut) och Ben&Jerrys. Saknar dig typ jämt.

Nu mina kära är det en MYCKET viktig kväll. Ensam mamma söker står nämligen på schemat. Bonde söker fru börjar på onsdag också. Tydligen så har de Bonde söker fru-kvällar på SLU, vilket var den största anledningen till mitt val av skola.

Kärlek!

Fancy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback