Femte dagen


Idag har jag varit ledig hela dan! Skönt. Har gått på stan och kollat efter gåvänliga skor som jag tänkte ha imorgon på Sångboksmiddagen! Tänkte inte på sånt när jag packade för att flytta hit igen. Men hittade inget så jag ska ha antingen ett par högklackade eller platta...orkar man ha högklackat liksom? Och sen ska tjejerna ha på sig knälånga klänningar...alltså vem har en knälång klänning? Inte jag. Tycker man får små korta stubb-ben då! Men ska ha en klänning som går ner nästan till knäna iaf höhö..

Jaja, mina enorma klädproblem får jag väl berätta mer om sen men bara för att ni är så intresserade!!

Sångboksmiddagen btw är...ja jag vet inte riktigt, en middag där man sitter med en sångbok och sjunger typ. Tror de flesta i min klass ska gå iallafall vilket är kul!

Ikväll ska vi träffas på Göteborgs nation för att äta och sedan fortsätter det med nån form av nationsrunda. Hoppas på en trevlig kväll.



CIAO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback