hellooo


Hej igen!

Och så har den helgen rusat förbi också! Tiden går fort (för omväxlings skull), vi har en inlämning som ska vara inne den 21 september - gud vad skönt tänkte jag för några timmar sen, då är det ju ett bra tag kvar! Men alltså, det var ju tydligen den 19e idag. Happ.

Helgen har spenderats i Vässan mestadels tillsammans med Fredrik (jag har fått blommor igen förresten, helt ok tycker jag, keep it comin' :) och vi har promenerat, chillat, kollat på "Hur många lingon finns det i världen?" som var bajsmysig, vi var på restaurang med Johanna och Kalle och tittade på mammas kör när de sjöng på kulturnatten. Ja just det, vi var också på fotbollsmatch i Tortuna (4-0 YEAH) och på något så kulturbelevat som Veteranplöjning, vilket innebär att ett gäng människor (mestadels äldre män) står och tittar på traktorer från 60-talet och äldre. Det var ju tävling också om vem som kunde plöja rakast linje vilket väckte stort intresse och diskussion bland åskådarna. Vi missade tyvärr vem som blev årets plöj-boy...

Ska lägga in nåt kort från veteranplöjningen men så länge får ni se lite andra kort:

Jag och två fina class mates, Frida och Sandra!


Var bordsdam till mästarnas mästare, Generalen!


Lilla västmandland-Närke gruppen på väg till Sångboksmiddagen (Skåne och Uppland var typ 90 pers var...) Men vi hade 3 mästare i vårt lag, varav Generalen var en av dem och det är värt MYCKET!


PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback