saker jag stör mig på


1. När man har jättebråttom och någon går så otroooligt långsamt mitt på trottoaren. När man sedan ska göra en snabb omkörning vinglar personen ifråga självklart åt ditt håll så man måste tvärbromsa och påbörja omkörningsfasen igen.

2. Varför är alla goda saker onyttiga?

3. När bilen framför av nån underlig anledning börjar bromsa in och precis när man börjar undra vad som händer så svänger bilen, för att sedan blinka i mitten av svängen.

4. Varför döper man en film till "Free Willy"? Betyder inte det fri snopp?

5. När man frågat tusen frågor till en person om personen och det blir awkward silence eftersom personen är för självupptagen för att fråga något tillbaka.

6. Att det regnar så mycket i Uppsala på hösten.

7. Varför det inte kommit en "Hitta Nemo" 2.

8. När man tittat i kylskåpet och skafferiet 5 gånger och det fortfarande inte finns något gott den 6e gången.

9. När man vaknar 10 min innan klockan ska ringa och är så sjukt kissnödig att man bara måste gå upp och kissa. Tio minuters skönhetssömn försvunnen för all framtid.


Kommentarer
Postat av: Anna . P

Å varför döper man en person till Dick?!

2011-09-22 @ 11:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback