wii träning once more!


Idag har jag köpt träningskort på Friskis!!! Och kämpat på ett Puls-medel pass! Känner mig nöjd, nu ska jag komma igång. Känner att det är först nu som jag börjar få lite rutin i vardagen. Har varit så mycket annat ett tag nu sedan jag började skolan. Saknar dock mina träningskompisar i Vässan! Men jag ska nog få med Simon på box iallafall hihi.

Imorgon kommer Fredrik och vi ska ha myyyyskväll. Sen har han fått för sig att vi ska börja jogga tillsammans. Suck. Alla vet att jag joggar inte. Kan sträcka mig till en power walk =) Härligt i det fina höstvädret.

På lördag ska jag på inflyttningsfest hos några klasskompisar som bor ute i ett hus på landet. Ska bli superkul!

På söndagen kommer mamma och pappa hit, jag ska äntligen bjuda dem på den omtalade middagen som vi pratat om i ett år haha..

Nästa helg hoppas jag att jag ska en sväng till Stockholm för en återträff med mina bästaste bästa! Saknar när alla bodde i samma stad, det var lättare att ses då.



Från Sofias maskerad i somras. Världens mest mobbade tomte tror jag bestämt??

PUSS
// Fancy

Kommentarer
Postat av: SARIS

hahahaha snygg bild..NOT (fast du var rätt charmig;)

2011-09-30 @ 00:46:28
Postat av: Johanna

sv: haha men fanny, de e ba o kööö! Askönt att träna mkt. Och va ROLIGT att du kommit igång. Ut och spring lite också. det är riktigt skönt efter :D KRAM

2011-09-30 @ 09:49:58
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback