yo yo yo


Hej alla!

Dålig uppdatering, I know, men jag lever och trivs! Förutom att jag är jätteförkyld efter att ha blivit slängd i Fyrisån av Jyns vikingar på Småttingmiddagen i lördags (inte bara jag utan alla småttingar) och har en superjobbig uppgift till på onsdag och torsdag som är både skrivuppgift, power point-presentation och föredrag. Klockan är över fyra och jag har inte kommit nånstans. Känns som att all min energi går åt till att försöka bli av med förkylningen..

Hur som helst så ska jag uppdatera bättre när jag gjort den här skiten! Småttingveckorna är nu över och vi kan nu kalla oss äkta ultunesare!

Så länge får ni nöja er med en bild på Simons och min vackra skapelse, en katt som vi ritat tillsammans hållandes i samma penna (samarbetsövning på en lektion):



// Fancy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback