galax


Hello!

Är nu i vässan på påsklov, mycket skönt! Och lyxigt att få träffa Freddy-boy varje dag! Veckan kommer att bestå av chill och plugg (har ju tenta 26 april men skadar ju inte att för en gångs skull vara i tid..) och på påskafton åker familjen och Fredrik ner till Eksjö och hälsar på, min kusin John som bor i Hong Kong är hemma så det ska bli riktigt kul att träffa honom som jag inte sett på över 1,5 år! galet!

I fredags kom mamma till Uppsala och vi åt mat på Thai Village för att sedan trava ner till tele2-butiken på stationen för att - hör och häpna - köpa en smart phone till mig (med TOUCH! jag var värsta touch vägraren förut). Det blev en Samsung Galaxy sII and so far är jag väldigt nöjd!

Imorgon ska Fredrik kolla ögat igen, hoppas hoppas han inte behöver skrapa igen...tyvärr ser han dock dåligt på ögat så risken finns.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur gick de med freddys öga???

2012-04-05 @ 11:35:00
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback