3 broar bort


Tjenare tjenare! (har börjat säga så på senare tid, ELIN det är ditt fel..)

Precis kommit hem från ett Step-pass, sheisse vad jobbigt det var! Springa i trappa konstant i en timme. Men riktigt roligt!

Hade Mikroekonomi-dugga idag. HMMMMMMM kan jag säga om den! Som vanligt har jag pluggat riktigt dåligt (jag tror jag är född så och det går typ inte att ändra?) och det var typ "ååhhh vad var det här då?? jag veeet ju att jag läste om det igår!!" Sjukt irriterande. Får se om jag klarar mig ändå, man kan max få 10 poäng och behöver 6 för att få med sig 2,5 poäng till tentan om två veckor. Förra duggan fick jag faktiskt 9 av 10 poäng! Och då hade jag bara läst lite dagen innan, får hoppas det håller i sig till denna gång ;)

Idag var jag och handlade och köpte FANTASTISKA saker till min frys så han inte känner sig så tom och ensam. Frysta ärtor, hallon och kyckling (jag ska absolut meddela vad jag köper nästa gång för jag förstår att ni sitter och biter naglarna av er av spänning på vad det ska bli).

Efter det traskade jag 3 broar bort längs ån och slog mig ner med Elin Rebecca och Alex för att njuta av VÅRVÄDRET. Att kunna sitta i en tunn kofta är helt OK.

Nu blir det till att räkna några mattetal...wei

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback