"consumerrrs surrrrplus alors"


Jag fick godkänt på min hemskaste tenta hittills!! Den där jag trodde jag fått hjärtattack men det var stress. Så. Skönt.

Idag hade vi en jättekonstig föreläsning mest för att man inte fattade vad föreläsaren sa. Han pratade engelska med EXTREM fransk brytning så jag hade nog fattat mer om han bara snackade franska. Hela tiden la han in små franska ord som ALORS och ET BON. Och när vi pratade om funktioner, typ F(q) (f av q, f of q) så sa han F de q vilket också är franska. Klockers!

Nu har jag utnyttjat min lediga eftermiddag till "Bondi vet" och "Animal Rescue NZ" istället för matte och om en timma ska jag till Saras nya korridorsrum med Simon, på lite fika!

Ska uppdatera lite oftare, om det nu är nån som fortfarande läser haha, det har jag inte kollat.








Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG LÄSER!!!!!!!!!! Och nu har jag fått läsa samma text flera gånger för att du inte uppdaterat. Ledsen Lennart. (haha japp, jag såg likeheten mellan mig och Lennart..)



Och jag tycker de låter som en cool föreläsare. Jag hade ju inte ens fattat de små franska orden haha. Tänk va mycket mer du förstår än vad jag gör. (eller ja nåt.)

2012-02-10 @ 09:11:27
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

btw, love your pretty face! <3

2012-02-10 @ 13:21:16
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback