freeeeezer


Hola!

Jättemysig helg med födelsedagsfirande av Sanna som btw fyller år idag - GRATTIS!!

I fredags gick jag och F på bio och såg War Horse, hade hört att det inte bara skulle vara en typisk "hästfilm" så vi chansade! Tyckte dock den var lite cheesy, killen som ägde hästen var så jobbig och töntig. Hästen var bra :) Han överlevde att springa genom typ 3 olika taggtrådar och bombregn utan att få typ några sår alls. War horse!

I söndags blev det prommis på isen i det fina vädret. Vi hade med oss kaffe och promenerade ut till hotell Utter och satt där och myste ett tag för att sedan halka tillbaka till hamnen ;)

Och just det, jag har FÅTT en frys av mammas kompis! Vet att det inte låter särsklit sensationellt men för mig är det en big deal som levt med ett typ 3*1 dm stort frysfack i ett och ett halvt år!! WEI! Ska köpa massa frysmat bara för att jag kan. Tack Fredrik och Fredriks pappa :)

Nu blir det skivstång intervall! Just det här passet på tisdagar har jag märkt är mycket jobbigare än de andra, puh! Missade ju boxen igår men hängde med Sara ( O ) istället <3

ska putta in bilder men hr dock kameran i vässan hrmf...

Kommentarer
Postat av: Johanna

weehei de va en riktigt trevlig kväll. Och att vi kunde ses så mkt :) DET var kul!

2012-02-29 @ 11:24:52
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback