min skatt


I torsdags (9 feb) var jag ju som sagt och fikade med Sara och Simon. När jag kom hem vid nio på kvällen stod det tända ljus på bordet - min första tanke var att "fan vad dum jag är, har jag inte släckt ljusen?? Hade jag ens tänt dom?" Sedan såg en bukett med röda rosor, choklad och ett stort kort, och när jag gick in i rummet en Fredrik som satt och väntade på mig. Jag hade ju nämligen namnsdag då (vilket jag för övrigt glömt bort). Så världens finaste kille hade suttit och väntat på mig i tre och en halv timme - han är alltså bäst.



PSSST! jag har namnsdag 28 februari också!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: hehe japp, han tyckte världen va så platt så han skaffade ett par 3D-brillor :)

2012-02-16 @ 10:31:26
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback