sjuk


Väldigt lite goin' on on the blogg right now!

Jag har varit i Åre med skolan vilket var svin-nice men med den resan kom en helt djävulsk förkylning och jag har inte orkat gjort nåt på typ 5 dagar nu! Tror jag har fått någon form av ögoninflammation också, de bara rinner och rinner... vilken bra tajming nu när jag verkligen måste ta igen missat skolarbete... och så hamnar vi efter igen, som vanligt.

Tog bussen till Uppsala idag men var helt slut efter det bara så min tänkta effektiva pluggdag blir nog inte av. Har sovit 1,5 timma nu och efter man har gjort det känns dagen på nåt sätt förstörd. Tycker inte om att sova på dagen egentligen för man kommer ur fas så mycket! Så nu ska jag försöka städa undan, boka tvättid och komma igång så att allt "känns som vanligt" om ni förstår, så kanske jag hinner med lite matte sen ändå.

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback