eyes


Tentan kändes bra, vet med mig att jag har fel på en uppgift men det visste jag redan när jag lämnade in tentan. Sedan beror det kanske på hur han rättar men jag vet att jag kommer få godkänt i alla fall!

Ikväll blir det Värmlands med tjejerna för att fira att tentorna är över för denna gång (jag har ju dock en kvar eftersom jag var sjuk när den skrevs) och det ska bli nice även fast jag är trött! Har varit trött i två dagar nu, vet inte vad det är!

Saknar mitt hjärta också <3 Han har haft ögoninflammation i nästan två veckor nu och har svinont i ögat. Nyligen fick han reda på att det DOCK tydligen INTE var en inflammation utan att hornhinnan var skadad sedan han fick en gren i ögat (för två veckor sen). Jag säger det, man kan fan inte lita på sjukvården, alla säger olika och senast imorse fick han reda på att det var ett virus vilket det nu visade sig inte alls vara. Dessutom sa de då att han inte fick åka in och göra en till undersökning eftersom han redan kollats två gånger, men nu åkte han in i alla fall och den läkare han fick nu fick skrubba bort hornhinnan på nåt sätt och sen sätta in en lins som han ska ha i en vecka så det skyddar ögat. Alltså helt galet. Man kan fan inte vara sjuk om man ska åka till sjukhuset om man ska orka stå på sig. Logiskt.

Nu ska jag storstäda..usch har skjutit upp det sen tentan för jag orkar verkligen inte börja. Men det ser för jävligt ut så jag måste! Bland annat har ett popcorn legat på golvet sen i tisdags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback