smyckU


Är helt kär i alla smycken som finns på kyssjohanna , sjuuukt fina saker men tyvärr lite dyra! Men jag funderar starkt på att slå till på ett halsband...

Har jobbat i FiQ från kl 14 till 19.30 med att göra våffelsmet, grädda våfflor, sälja våfflor, diska osv osv - mycket trevligt men jag var lite trött i fötterna efteråt ;) Märks att man börjar bli klen, annat var det på Max!
(FiQ heter det när man skriver men alla säger fiku eftersom det är fikautskottet, vet dock inte varför man inte skriver FiqU eftersom allt på SLU heter så, KulU, kulturutskottet, LikeU, lika värde-utskottet, BastU, bastuutskottet, TraktU, traktorutskottet - ja vi har en kårtraktor som heter Viktor, osv osv, förutom SMK som står för Småttingmottagningskommitén - de som ordnar med alla nya elever som kommer på hösten :)

Hur som helst!! Nu blir det till att säga godnatt...det är planen i alla fall, var så himla trött när jag kom hem men är superpigg nu. Eller ja, superpigg..kan vara chokladbiten jag hittade i min väska hihi

Fint halsband, dock inte detta jag funderar på just nu, kanske nästa gång.. x)

En söt ugglering

Haha..




Kommentarer
Postat av: Johanna

ÄLSKAR infinity-smycket. Har varit nära på att klicka hem det många gånger.

2012-03-28 @ 12:58:06
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har du köpt halsbandet än? :D

2012-04-23 @ 15:52:50
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback