sommar, sommar? nehe, kallt, regn, blåst.


Gahhhhhh vad jag längtar till sommaren nu. Så jävla trött på det här vädret, känns som vi bara står och stampar på samma ställe och kommer ingen vart alls. Det här är bara en lång seg transportsträcka till våren och sommaren. Blä.

Mitt humör kan ju ha att göra med att det är tentaperiod nu igen...kändes som det nyss var tenta ju. Sjukt segt. Tur att det är ett LITE roligare ämne nu, mikroekonomi - det låter ju sjukt tråkigt men är ganska intressant egentligen. Skulle vara ännu intressantare om jag inte var tvungen att lära mig det. Efter mikron kommer en mattetenta, den känns inte alls bra just nu för jag kommer ha jättekort tid att plugga in den på. Men men.

Jaja, hoppas era liv är mer sprudlande än mitt just nu ;) Imorgon ska jag i alla fall till Elin och plugga övningsfrågor (har inte vågat börja på dem än, är fortfarande i anteckningsstadiet) och på kvällen ska vi äta jättegod ÄLGSTEK som hennes bror har fixat till oss moahaha...

Nästa år förväntar jag mig älgstek på älgstek Freddy-boy :D (jag vet, du heter faktist fredrik)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så duktig som pluggar! Gissa om du kommer få hjälpa mig sen i framtiden:)



Hahha älskar freddyboy kommentaren;D Och jag pratade med K om att hänga efter din tenta... vet du va han säger... "jaa, men du, vad sägs om att försöka få plats på den där restaurangen.. va hette den nu, Indigo!" hahahah

2012-03-09 @ 14:36:52
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback