spinn


Precis kommit hem efter ett spinning-pass! Jäklar vad svettig man blir på de passen men det är ändå sjukt skönt att ta ut sig rejält :) Ska bli skönt till hösten eftersom jag då kommer stanna mer i Uppsala på helgerna, så då kan jag ju träna lördag söndag med (inte alla men möjligheten finns i alla fall). Mitt mål sedan 2009 är ju Beach 2013 haha.. och det bästa är att jag och Fredrik kommer kunna gå och träna tillsammans, vi får fungera som varandras draghjälp ;)

Nu blir det matlagning, och så illa tvunget - diskning - innan det blir mer plugg..

woho - fredag..!


Kommentarer
Postat av: johanna

Du är SÅ DUKTIG!!! <3 Vi kan väl ta en liten lätt joggingtur när du kommer hem? Uppleva gamla minnen igen :) hihi <3

2012-03-10 @ 10:43:50
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback