waffles and hair


Hello my friends!

Idag har jag ätit våffelbuffé på ÖG (östgöra nation) för 30 spänn (20 om man är medlem) - det tycker jag är ett helt okej pris!! (haha hur hamnade våffelbuffén först i prioriteringsordningen?) Träffade Sara och Fanny (från basåret) där :) Fanny har ju bott i Italien hela hösten och fram till nu då hennes pojkvän bor där, men nu har hon flyttat tillbaka hit vilket jag tycker är super! Ivan (the italian stallion ;) flyttar hit i april.

Saknar min tortuna stallion (haha det lät inte lika coolt av nån anledning) apropå pojkvänner! Skulle till och med kunna flytta till SÄFFLE för dig.

Sen har min kära mor klippt av håret på mig, seriöst jättemycket!! Hon passade på när jag minst anade det och tog av en rejäl bit så jag var tvungen att klippa resten lika kort. Och när jag demonstrerade hur mycket hon klippt av (höll händerna i jämn nivå med brösten) så påstod hon att jag nog måste ha haft en annan BH då. TACK för den mitt stöd här i livet!!! haha <3
Men det blev bra ändå, hade ju inte klippt mig sen juli så det var verkligen dags att få bort de slitna topparna (eller ja, halva håret var väl slitet egentligen..).


Haha okej det kanske inte blev superkort men det kändes som det först




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback